Esteu aquí

Tornen els Dijous Teatre

Arriba la 5a temporada dels Dijous Teatre amb més ganes i més convenciment que mai.

dimecres, 17 octubre, 2018 - 10:15

Amb la nova temporada d'arts escèniques i música a la ciutat, arriba també al Teatre Modern una nova temporada dels Dijous Teatre, amb més ganes i més convenciment que mai. 

Vam començar un 19 de gener de 2017 i se’ns continua acumulant la feina.

Espectacles compromesos amb l’aquí i l’ara, noves maneres de fer teatre amb accents altament creatius, formats no convencionals... Aquestes continuen sent les excuses perfectes d’aquests Dijous Teatre.

Les quatre propostes d’aquesta temporada donen resposta a temes de rabiosa actualitat com poden ser el lobby de la guerra, amb El pes del plom, o el fenomen de la gentrificació, aquell procés pel qual els habitants originals d’un ba­rri acaben sent expulsats a causa de la revalorització de la zona, amb Gentry.

També hi trobem però, temes més existencials, ja sigui per qüestionaments purament creatius, com en el cas de Pelucas en la niebla, o qüestionaments més filosòfics, com en el cas d’El Percebeiro.

Tots i cadascun d’aquests espectacles, són especials, com les peces fetes a mà, a poc a poc, amb la voluntat sempiterna de qüestionar-nos contínuament, com a persones, en tant que individus i com a membres d’una societat cada vegada més despersonalitzada.

Els Dijous Teatre vénen acompanyats dels col·loquis post-funció o, més ben dit, dels no-col·loquis, de la mà d’uns aliats també molt especials, la gent del Kaddish. Amb ells, intentem que aquestes trobades de dijous tinguin el seu punt DIFERENT, amb certes dosis de bogeria, reflexió, festa i reivindicació, a parts iguales.

Llarga vida al teatre!

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...

dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30

Nova edició del Pratifolk, la festa de la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...

dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00

Un any més, la Festa de la Dansa fa ballar a centenars de persones a Jardins de la Pau

Un total de 811 persones repartides entre 61 grups participants van pujar a l...