Esteu aquí

Torna el Trainer a La Capsa amb The New Raemon

S'encarregarà d'acompanyar, en aquesta edició, als grups locals "Heidi & the Boobies" i "Dos Islas"

dimecres, 14 octubre, 2020 - 11:15

Poc a poc La Capsa va recuperant el seu ritme, el bucs d'assaig tornen a estar oberts i aquest mes d'octubre podreu tornar a gaudir de la música en directe a la sala amb les mesures de seguretat corresponents. Una altra senyal d'aquesta reactivació gradual és la posada en marxa dels nostres projectes, com per exemple el projecte Trainer.

La figura del Trainer és la d'un entrenador musical, i la seva missió dins del projecte és la d'acompanyar i assessorar els grups  tot complementant la seva formació a través de la practica i l'aprenentatge, ja sigui des del punt de vista creatiu (musical, producció, composició) o tècnic (material que utilitzen, efectes, amplificadors, etc.)

Ramón Rodriguez, conegut pels seus projectes musicals Madee i The New Raemon, serà l'entrenador musical d'aquesta nova edició. Passarà vuit setmanes treballant i compartint la seva experiència amb dues bandes del Prat que assagen a La Capsa, "Heidi and The Boobies" un grup de punk rock que alguns de vosaltres haureu vist a l'escenari del Paraula de Dones o a la Bingo Jam del #4Raons, i amb "Dos Islas", un grup de pop rock que ja tenen un disc publicat i comencen una nova etapa.

L'objectiu d'aquestes sessions és que les bandes creixin en coneixements per reforçar la part creativa, el so i el concepte del grup. El resultat d'aquest treball culminarà en la gravació de tres cançons a l'estudi de La Capsa.

Podeu seguir tot el procés del projecte  al web , Instagram i al Facebook de La Capsa. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 juliol, 2026 - 16:30

"La Col·lectiva” es posa en marxa!

Inscripcions obertes fins al 4 de setembre

dimarts, 7 juliol, 2026 - 09:00

L'Escola d'Arts en Viu tanca el curs 25-26 amb un juny ple de música, teatre i dansa

Desenes de mostres, espectacles i concerts han permès a tot l'alumnat pujar a...

dilluns, 6 juliol, 2026 - 18:00

Així va ser el #4Raons x Palestina, la jornada benèfica que es va celebrar el 30 de maig a La Capsa.

Més de 2000€ es van recaptar per la Comunitat Palestina de Catalunya i De...