Esteu aquí

Torna el juliol i, amb ell, el Festival de Ritmes

TEMES: Cultura

Fa 24 anys que l'organitza La Capsa, malgrat el tancament actual d'aquest equipament.

dimecres, 1 juliol, 2009 - 15:34

Amb l'inici de juliol es dóna el tret de sortida al Festival de Ritmes, que organitza La Capsa, des de 1985. Un festival dedicat a la música moderna en el sentit més ampli, que ha intentat recollir les propostes més interessants del panorama musical i treballa per donar a conèixer aquelles que comencen.

Amb el tancament de l'equipament, els concerts ocupen nous escenaris de la ciutat. A més de la nit a la platja, la Plaça Pau Casals, la Plaça Louis Barille, la plaça Ramon Codina i la terrassa del Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa seran els espais on sentir aquestes propostes.

En aquesta edició El Ritmes presentarà registres diferents, des de la música d'autor, a la música brasilera, passant per la nit pop a la platja.

Dijous 2 a les 21 hores, a la Plaça Pau Casals, comença el Ritmes en clau de rumba amb Framenquito de Bellota i Micu.

Divendres 3  a les 22 hores, el Ritmes es trasllada a la Pl. Louis Braille, amb Els Trons, en un concert de garatge fuzz genuí.

El dia gran, divendres 10 a les 23 hores, a la platja del Prat, Love of lesvian, Manos de Topo, Mendetz i Luis le nuit dj.

El Ritmes continua el 18 a les 21 hores, a la Pl. Ramon Codina, de la mà de El Sobrino del Diablo.

El darrer concert del Festival serà Avenida Brasil, divendres 24 a les 22 hores, a la terrassa del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa.
 
A l'spotify, es pot escoltar la música d'alguns dels grups que actuaran el divendres 10 de juliol a la platja.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 19 gener, 2026 - 12:00

Arriba 'Coordenades', un mapa per entendre d'actualitat de la mà del periodisme i el pensament crític

Enguany, el cicle posa el focus en la revisió dels privilegis amb una...
El Prat Nocturn 2025_Llarg

divendres, 16 gener, 2026 - 08:00

El Prat Nocturn 2025 ja és al web: L’any dels 15

El Prat Nocturn 2025 ja es pot viure també en format digital. Podeu veure l’itinerari complert d’aquest any, L’any dels 15,  a la pàgina web El Prat ocult, amb t...

dijous, 15 gener, 2026 - 15:00

El pintor Josep Bages serà recordat als jardins de davant la Torre Muntadas, que des d’avui porten el seu nom

“És la nostra manera de retre-li homenatge en una ciutat que fomenta i estima...