Esteu aquí

Tejedor, vicepresident de la Federació de Municipis

Va ser elegit durant l'assemblea celebrada el 30 de gener passat a l'Hospitalet, en la qual es van renovar els organismes directius.

dilluns, 1 març, 2004 - 15:54

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor (ICV), ha estat elegit vicepresident de la Federació de Municipis de Catalunya (FMC), agrupació de municipis catalans amb governs de progrés. Per la seva banda, l'alcalde de Sabadell, Manuel Bustos (PSC), va ser nomenat president de l'organisme en substitució de l'alcalde de Mataró, el també socialista Manel Mas.

Entre els temes que va tractar l'assemblea van figurar les accions dels ajuntaments per compensar la pèrdua d'ingressos que han patit arran de la decisió del govern espanyol de suprimir l'impost d'activitats econòmiques (IAE) per a les petites empreses, i que era una de les principals fonts d'ingressos de les arques municipals. També es van tractar les relacions de l'FMC amb l'altra organització de municipis catalana, l'Associació Catalana de Municipis i Comarques. De fet, totes dues associacions han creat una comissió de treball amb l'objectiu últim de fusionar-se en una sola agrupació. Un altre dels temes tractats a l'assemblea va ser la concertació de polítiques territorials.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

dijous, 2 juliol, 2026 - 13:30

L’alcaldessa Alba Bou Jordà porta a Brussel·les la posició contrària de la ciutat del Prat a l'ampliació de l'aeroport

L’alcaldessa Alba Bou Jordà ha participat a les jornades ‘Next Stop:...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...