Esteu aquí

Tejedor: "La nostra prioritat és fer front a la situació de crisi econòmica"

L'alcalde assegura que el Prat ha votat en favor dels valors de justícia social que representen els partits d'esquerra

dilluns, 25 maig, 2015 - 13:03

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha concedit aquest matí una entrevista a El Prat Ràdio (91.6 FM) per valorar els resultats de les eleccions locals d'ahir, en què va resultar guanyador per novena vegada consecutiva.

Tejedor ha explicat que "som un projecte a favor de tota la gent del Prat" i que "no governarem contra ningú". També ha assegurat que "la gent del Prat ha votat els valors de la justícia social" que representen els diferents partits d'esquerra que han concorregut a les eleccions.

L'alcalde també ha dit que governarà "els quatre anys" sencers de mandat i que la prioritat del nou equip de govern municipal serà "fer front a la situació de crisi que es viu, no abandonar a ningú" i també "protegir el territori i reforçar la cultura i l'educació".

Pel que fa a possibles pactes per formar equip de govern, Tejedor no ha descartat cap possibilitat d'entesa amb els altres grups municipals de l'esquerra.

Tot seguit podeu escoltar l'entrevista:

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 13:30

Els Mossos d’Esquadra feliciten l’agent de Policia Local Joaquin Lay per la seva trajectòria en la lluita contra el narcotràfic

El reconeixement es va lliurar durant el Dia de les Esquadres de la Regió...

dimecres, 29 abril, 2026 - 18:30

El ple dona suport als treballadors de l’empresa Serra Soldadura

L’Ajuntament insta la Generalitat i el Ministeri d’Indústria a intervenir per...

dimarts, 28 abril, 2026 - 11:00

“Penjar els delictes a les xarxes i no denunciar-los genera alarma social i ens dificulta la feina”

Entrevista a l’intendent Rafael Pino (Policia Local) i a l’inspector Fran...