Esteu aquí

Tantara, documental sobre Madagascar de Sergi Sandúa, s’estrena dissabte al Cèntric

El llargmetratge, realitzat amb la col·laboració de l’Ajuntament del Prat, mostra la realitat d’un dels països més pobres del món i el treball de l’ONG Yamuna

divendres, 27 gener, 2017 - 08:15

El documental Tantara, del pratenc Sergi Sandúa, s'estrena aquest dissabte 28 de gener al Cèntric. El llargmetratge explica el treball que fa l’ONG d’ajut a la infància Yamuna a l’illa de Madagascar, i més concretament a les ciutats d'Antananarivo, Vontovorona i Morondava. 

Sandúa ens descobreix una terra plena de contrastos i diversitat on el poble malgaix lluita cada dia per tal de poder subsistir i mantenir les seves arrels indentitàries.

Aquest documental és una producció de Nosotros Films i Yamuna, entitat que pertany a la comissió El Prat Solidari des de l’any 2010. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...