Esteu aquí

Talls provocats pel Gran Premi de Marxa

Diumenge 5 de març, de les vuit del matí a les dues de la tarda.

divendres, 3 març, 2006 - 10:39

La celebració del Gran Premi de Marxa Ciutat del Prat, que es farà diumenge, 5 de març, provocarà talls de trànsit en diversos carrers de la ciutat, aproximadament de les vuit del matí i fins les dues de la tarda.

Els vehicles no podran circular ni restar estacionats en les vies per on està previst el recorregut de la cursa: avinguda de la Verge de Montserrat, entre Frederica Montseny i Dolores Ibárruri; el carrer de Frederica Montseny, entre Apel·les Mestres i Pompeu Fabra; el carrer de Pompeu Fabra entre Frederica Montseny i Dolores Ibárruri; i el carrer de Dolores Ibárruri, entre Pompeu Fabra i Verge de Montserrat.

En el següent document (Pdf) trobareu més informació sobre la cursa.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...