Esteu aquí

Talls a la plaça de la Vila durant diversos dies

Des del dijous 26 de novembre fins al 6 de desembre.

dimecres, 25 novembre, 2009 - 13:39

Dijous dia 26, de 10 a 12h, es tallarà el trànsit de vehicles a la pl. de la Vila per permetre la instal·lació d'un dispositiu de protecció civil.

Finalment, des de dilluns 30 de novembre i durant una setmana, es tallarà al trànsit la pl. de la Vila i els carrers Doctor Soler i Torrens i Josep Anselm Clavé, entre Penedès i Centre, per obres de millora e la xarxa d'abastament d'aigua.

Aquests talls afectaran els serveis d'autobús, que faran els següents recorreguts alternatius:

Línies PR
Direcció estació: Lleida - Ctra. Marina – Verge Montserrat – Canal – Apel·les Mestres – Remolar – Vall d'Aran – estació.
Direcció Sant Cosme : Estació – Vall D'Aran – Remolar – Verge Montserrat – Ctra. Marina – recorregut habitual .

Línia L10:
Accés i sortida del nucli urbà per Remolar, amb parada provisional a la zona de l'estació de Renfe, tant d'accés com de sortida de la ciutat.

Línia 78:
Accés a la ciutat: Ronda de Llevant – Onze de Setembre – Remolar  – Vall d'Aran – Estació – Vall d'Aran – Remolar – Verge de Montserrat -  itinerari habitual.
Sortida de la ciutat: itinerari habitual - Carretera de la Marina – Verge de Montserrat – Canal – Apel·les Mestres – Remolar – Vall d'Aran – Estació – Vall d'Aran – Remolar – Onze de Setembre – Ronda de Llevant – Lateral C31 direcció Sant Boi.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 12:30

Canvis a l’R2 Sud i als Regionals per les obres entre Sitges i Garraf

Les obres obliguen a circular en via única i comportaran ajustos de...

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...