Esteu aquí

Talls de trànsit a Carretera de la Marina durant un mes

A partir del 7 d'octubre i en diferents trams.

dijous, 7 octubre, 2010 - 10:23

Des del 7 d'octubre i durant aproximadament un mes, el carrer de la Carretera de la Marina patirà talls de trànsit degut a les obres d'eixamplament dels carrils de circulació.

Així, un dels talls afectarà al tram entre els carrers Lleida i Verge de Montserrat, en sentit muntanya, mentre que l'altre tall afectarà al tram entre Lleida i Barcelona, sentit mar.

Pel que fa a l'afectació d'aquests talls sobre el servei d'autobusos, trobareu més informació a través dels següents plànols explicatius.

Compartir

Noticies relacionades

Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...