Esteu aquí

Talls al carrer de Pablo Neruda per obres

També es desviarà l'itinerari de l'autobús L-10

dissabte, 30 agost, 2003 - 02:00

A partir del dilluns, dia 1 de setembre, es tallarà el trànsit rodat al carrer de Pablo Neruda a causa d'unes obres en el sistema de col·lectors de la conca de la Marina. A més, l'itinerari del bus L-10 serà desviat per la Carretera de la Marina (l'antic itinerari d'aquesta línia, per Verge de Montserrat, Carretera de la Marina i Onze de Setembre).

La primera fase de les obres té una durada prevista de quatre mesos, mentre que el termini d'execució total del projecte és de deu mesos. L'Ajuntament ha enviat una carta a tots els veïns de la zona informant-los de l'afectació d'aquestes obres.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...