Esteu aquí

Tallers d'ensinistrament de gossos al Prat, enfocats al civisme

També es faran exhibicions d'agility

dijous, 9 abril, 2015 - 14:30

Els propers dissabtes 11 i 18 d'abril tindran lloc tallers d'ensinistrament de gossos i dues exhibicions d'agility, un esport on un guia dirigeix un gos sobre una sèrie d'obstacles, els quals ha de lliurar de manera neta i el més exacta possible, competint contra rellotge. Aquestes activitats formen part de la campanya de civisme sobre tinença d'animals.

La campanya, que es fa de forma periòdica, combina la neteja de façanes – activitat que es fa de forma permanent al nostre municipi - amb la campanya de sensibilització i comunicació als amos dels gossos sobre l'ordenança de civisme.

És en aquest apartat on es treballa per recordar als amos dels animals quins són els espais on poden portar-los a fer les seves necessitats. Mitjançant els tallers se'ls donaran algunes eines i coneixements per poder conduir als gossos.  

Els tallers tindran lloc a la plaça de la Granja (dissabte 11) i als Jardins de la Pau (dissabte 18).

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...