Esteu aquí

Tall de trànsit a Pare Andreu de Palma

Amb motiu de les obres en un col·lector

dimecres, 3 desembre, 2003 - 11:27

El matí de dimecres, 3 de desembre, s'ha tancat al trànsit rodat el carrer Pare Andreu de Palma, per obres en un col·lector. En concret, el tram afectat és el que hi ha entre els carrers Joan Miró i Pablo Neruda, en tots dos sentits.

Excepcionalment es permetrà la circulació per un tram del passeig Felip Trapero a les persones usuàries de dos guals que hi ha a Pare Andreu de Palma. Al mateix temps, es procedirà a l'obertura al trànsit rodat a l'avinguda Llibertat amb el carrer Josep Gilera i Molas, que serà en dos sentits de circulació i amb l'estacionament de camions prohibit. 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...