Esteu aquí

Tall de trànsit a l'avinguda per les obres del pàrking subterrani

A partir del 17 de juliol i durant poc més d’un any, el tram de Verge de Montserrat entre Remolar i Empordà restarà tallat al trànsit de vehicles.

dimarts, 26 juny, 2007 - 16:25

A partir del dimarts dia 17 de juliol, i durant poc més d’un any, el tram de l’avinguda de la Verge de Montserrat comprès entre l’avinguda del Remolar i el carrer de l’Empordà restarà tallat al trànsit de vehicles.

El motiu del tall són les obres de l’aparcament municipal subterrani i la nova urbanització integral de l’avinguda (voreres, vials i passeig central).

Voreres accessibles
Els vianants podran seguir circulant per aquest tram de l’avinguda, ja que les voreres continuaran obertes. D’aquesta manera, l’accés als habitatges i als comerços de la zona quedarà garantit.

Desviament d'autobusos
El tall obligarà a desviar les línies d’autobús L10 i L78, que en direcció Estruch passaran per l’avinguda d’Apel·les Mestres i el carrer Penedès, mentre que en direcció Remolar ho faran per l’avinguda del Canal i l’avinguda d’Apel·les Mestres. L’L10 i l’L78 faran servir en aquests carreres les parades de les línies PR4 i L21.

Vehicles privats
Per als vehicles privats, els itineraris recomanats són els mateixos que faran servir l’L10 i l’L78. Més informació al plànol situat al peu de pàgina (format Pdf).

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...

dilluns, 27 abril, 2026 - 12:15

Oberta la convocatòria per al sorteig de 95 nous pisos de lloguer assequible a l’Eixample Sud

Les persones inscrites al registre d’habitatge protegit ja poden apuntar-se...

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...