Esteu aquí

Subvencions a entitats i associacions dels àmbits de la igualtat i els drets socials

Es poden sol·licitar fins el 13 d'abril

dimecres, 29 març, 2017 - 13:15

L’Ajuntament va aprovar el passat 13 de març la partida pressupostària destinada a subvencionar a entitats i associacions sense ànim de lucre de la ciutat que dediquin els seus esforços a promoure activitats en el àmbits de la igualtat i els drets socials.

Les subvencions s’han de destinar a accions, projectes i serveis que dediquen els seus esforços a treballar en els àmbits de la joventut, la cultura, les persones amb discapacitat, la gent gran, la igualtat (dones i diversitat sexual i de gènere -LGBTI), la participació ciutadana, l’educació per al desenvolupament, la cooperació al desenvolupament, l’ajut humanitari internacional o els serveis socials.

Per rebre aquests ajuts es tindrà en consideració que els projectes tinguin un impacte positiu a la ciutat, el nombre de persones a qui s'adreça, el dèficit d'activitats anàlogues al municipi, el foment de la cohesió i la inclusió social, la dificultat d'execució sense subvenció o l'estímul de propostes noves que fomentin la participació i la creativitat.

El període de presentació de sol·licituds estarà obert fins el 13 d’abril. Les sol·licituds s’han de presentar a l’OIAC. Per a un assessorament individual es pot contactar amb el Servei de Formació i Assessorament a Entitats.

Durant el mes de març el Servei de Formació i Assessorament a Entitats va realitzar diverses formacions adreçades a les associacions per donar-los eines per millorar els seus projectes de subvenció. 

Consulteu les bases i la documentació que cal aportar per demanar subvenció.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 17:15

Un ritual dolç i comunitari dona inici a les festes de Sant Pere

Veïns i veïnes decoren i comparteixen 10 kg de coca de Sant Pere comunitària...

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dilluns, 23 juny, 2025 - 13:15

Els Consells d’Infants i d’Adolescents del Prat tanquen el curs amb una trobada amb l’alcaldessa

Els dos òrgans de participació tanquen el curs compartint amb l’alcaldessa...