Esteu aquí

Sortejades les sol·licituds per a les escoles de 0 a 3 anys

Les llistes d'admesos/es i d'espera s'ordenaran a partir del número 45

dijous, 26 maig, 2016 - 11:15

Ahir dimecres es va celebrar el sorteig públic de desempat de les sol·licituds per a les escoles bressol municipals i la llar d'infants Dumbo, per al curs 2016 - 2017.

El número de sis xifres que ha resultat del sorteig per tal de resoldre situacions d'empat ha estat el 288.696, que dividit entre les 338 preinscripcions, dóna un quocient de 854, essent el residu el 44.

Per tant, el primer número a partir del qual s'ordenaran les llistes definitives d'admesos/es i les llistes d'espera és el 45.

Llistes definitives
Les llistes definitives d'infants admesos a les escoles bressol, ordenades aplicant aquest desempat, es publicaran el dia 1 de juny.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 juny, 2026 - 13:30

Compartir temps, jugar amb l’altre o com des de Can Rigol s’obren possibilitats i partides amb la gent gran de Jardins

El projecte d'arts visuals connecta l'alumnat de l'escola Can Rigol amb la...

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...