Esteu aquí

Sopar de bucs

dimarts, 5 novembre, 2019 - 17:30

Els dirigents mundials tenen el seu G20 – o G10 o G7, o el que toqui -, els Illuminati la reunió Bildelberg, els extraterrestres – el dia 11 de cada mes – Montserrat, els nostres avis i àvies, mercats, parcs, perruqueries, i diversos locals d’activitat social encoberta – com els CAPs -, els Otakus el saló del manga, bé, ja es va entenent, i els músics de Bucs teniu el Sopar de Bucs. Reunió entre les reunions, d’aquells que per passió, es trenquen les banyes fent música.

El Sopar de Bucs és un lloc de trobada per a músics. Volem que tothom que assagi a les instal·lacions de La Capsa, es pugui conèixer, que comparteixin opinions, punts de vista, i sobretot que es conegui la música que estan fent i, el més important de tot, organitzar-se, intercanviar informació per a muntar concerts, conèixer altres músics, formar bandes, etc.

Amb aquest prisma en ment, en l’edició d’enguany hem volgut organitzar un petit micro obert, a on cada grup pugui tocar 2 temes propis, perquè serveixi de mostra de què està fent cada un i per a trencar el gel.

El funcionament és molt senzill, us heu d’apropar a l’oficina i comprar el ticket del sopar (3€) per a saber quanta gent sereu i organitzar-nos nosaltres amb la gestió del sopar! Així que no badeu i passeu per aquí abans del dijous. Us hi esperem!

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 maig, 2025 - 13:15

El Prat commemora el Dia contra la LGTBIfòbia amb activitats per a tota la ciutadania

El hashtag #OrgullPrat tornarà a ser el fil conductor de totes les accions a...

dijous, 15 maig, 2025 - 11:00

Pluja, risotto i Rummikub: un dilluns qualsevol a la Palmira

Entre cotxets, jocs de taula, pluja i risotto, el centre cívic esdevé un punt...

dimecres, 14 maig, 2025 - 12:30

Els barris del Prat s'omplen de circ amb el cicle Saltimbanqui de maig a juliol

El Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa impulsa una programació d...