Esteu aquí

Socis i alumnes d'Amics de l'Art fan la imatge de la Fira Avícola

Per primera vegada no hi ha una única imatge, sinó set 

"El Gall Exquisit"

dilluns, 1 desembre, 2014 - 10:30

Per primera vegada en la història de la Fira Avícola, enguany no tenim una única imatge de Fira: tenim set "galls exquisits" i vuit il·lustracions que han servit de base per a totes les aplicacions gràfiques de la Fira Avícola, de la Mostra d'Entitats i de la Mostra Comercial.

Les set propostes són el resultat del procés participatiu obert en què han participat socis i alumnes de l'Associació d'Amics de l'Art del Prat i de l'Escola d'Arts del Prat, a partir de l'encàrrec que l'Ajuntament del Prat va fer a l'Associació.

El punt de partida ha estat el joc creatiu inventat pels surrealistes conegut com"el cadàver exquisit", en el qual es construeix col·lectivament una imatge a patir de fragments que es connecten entre ells.

"El gall exquisit" és més que una proposta gràfica, és un projecte comunitari que posa en valor l'art com a procés per compartir, per aprendre i per crear col·lectivament.

Documental

El dia 11 de desembre a les 19.30h, a la sala d'actes de la biblioteca Antonio Martín del Cèntric, s'estrena el documental "El gall exquisit", del director de cinema pratenc Santi Gila. L'audiovisual explica el procés creatiu col·lectiu de la imatge de la 41a Fira Avícola.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...