Esteu aquí

S'instal·len tres nous contenidors per a la recollida selectiva de roba

Al Mercat Municipal, al CEM Sagnier i a la pl. Disset de Setembre

dimarts, 25 octubre, 2011 - 10:00

L’Ajuntament ha signat un conveni amb l’empresa de reinserció social Recibaix, que pertany a la cooperativa Roba Amiga, amb els objectius de promocionar llocs de treball per a persones amb risc d’exclusió social i, alhora, promoure la recollida selectiva de la fracció tèxtil (roba, sabates, cortines, llençols, bosses de ma, cinturons...).

Fins ara al Prat hi havia dos contenidors de Roba Amiga, a les parròquies de Sant Pere i Sant Pau i de la Mercè, a més de les deixalleries fixa i mòbil. Recentment s'han instal·lat tres contenidors més, un al Mercat Municipal, un altre al CEM Sagnier i un altre a la pl. Disset de Setembre.

Actualment, al Prat  s’estan recollint 80 tones/any de roba en aquests contenidors i en la deixalleria mòbil (un dels sues principals motius de visita). Malauradament, la majoria de la roba no es recicla i s'estima que cada any acaben a l'abocador unes 800 tones cada any.

La roba recollida la gestiona Recibaix, amb base a Cornellà, i la major part d’aquesta roba serà reutilitzada per altres persones o serà reciclada per la indústria.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...