Esteu aquí

S'inicia el "turisme pedagògic" a les escoles bressol del Prat

Comencen els intercanvis d’experiències pedagògiques

Turisme pedagògic

divendres, 24 febrer, 2017 - 12:30

Aquesta setmana, a l’Escola Bressol Municipal la Granota ha començat la primera sessió d’aquest cicle de trobades pedagògiques amb el tema  “Aprenent a desaprendre per tornar a aprendre”. 

A aquestes sessions, que tenen per objectiu reflexionar conjuntament sobre temes relacionats amb la pràctica educativa, participarà el personal educatiu de les diferents escoles bressol de la ciutat

L’intercanvi d’experiències i aportacions permet consensuar un model pedagògic conjunt i impulsar la innovació educativa a la infància de 0 a 3 anys a la ciutat.

A més, a les sessions s’aprofitarà per visitar l’escola que acull l’intercanvi i així conèixer els trets distintius del projecte educatiu de cada escola.

Les trobades tindran lloc un cop al mes. La propera es realitzarà a l’Escola Bressol Municipal la Blaveta, el 14 de març i es treballarà sobre el tema “La transformació dels espais a l’escola com a millora de la pràctica educativa”.


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...