Esteu aquí

S'il·luminarà un nou tram del camí de la platja

Entre les rotondes de l'hangar d'Iberia i la de la granja de la Ricarda

dimarts, 19 maig, 2015 - 13:29

L'Ajuntament del Prat instal·larà enllumenat en un nou tram del camí de la platja, concretament el que circula paral·lel al canal de transvasament, entre les rotondes de l'hangar d'Iberia i la de la granja de la Ricarda. En aquest tram, d'aproximadament un quilòmetre, hi ha dos camins paral·lels; l'enllumenat s'instal·larà al camí més proper a la carretera i a l'aeroport.

La instal·lació es farà durant aquest estiu i serà com la ja existent al tram del camí que arriba al Cementiri del Sud, amb balises lluminoses al terra, alimentades amb energia solar.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...