Esteu aquí

Signat l'acord entre el CB Prat i el Joventut

TEMES: Esports

Els jugadors promesa de la Penya jugaran amb el Prat

dijous, 23 setembre, 2004 - 11:15

El Club de Bàsquet Prat i el DKV Joventut de Badalona ja han formalitzat la signatura de l'acord de vinculació per a les tres properes temporades.

El conveni pretèn millorar la capacitat de foment i pràctica de l'esport a tots dos clubs i implica, entre altres aspectes, la cessió dels jugadors "promesa" de La Penya a l'equip pratenc.

A l'acte de la signatura, celebrat dimarts al vespre a la Casa de la Vila, hi van assistir els presidents del CB Prat, Arseni Conde, i del Joventut de Badalona, Jordi Villacampa, així com l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, i el tinent alcalde d'Acció Ciutadana, José Luis Olivera.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 28 març, 2025 - 13:15

El proper 3 d’abril es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2025 i extraescolars 2025-2026

Les famílies podran sol·licitar els ajuts del 3 al 22 d’abril

dilluns, 24 febrer, 2025 - 14:45

En marxa diferents convocatòries de subvencions per a les entitats de la ciutat

Es poden presentar aquelles entitats que desenvolupin la seva activitat al Prat

divendres, 14 febrer, 2025 - 12:45

El Prat commemorarà el Dia contra la LGTBIfòbia a l'esport amb diverses accions

El proper diumenge 16 de febrer l’Ajuntament del Prat organitza una jornada especial per commemorar el Di...