dimarts, 1 gener, 2002 - 01:00
Entre les activitats que promou la Biblioteca Municipal Antonio Martín, i amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics i de les Regidories de Cultura i Educació de l'Ajuntament, per segon any s'ha organitzat la Setmana del Misteri. Aquesta activitat, basada en els relats de por i d'intriga, es va desenvolupar durant el mes de novembre amb la finalitat de fomentar l'hàbit lector i la creativitat, a més de potenciar la biblioteca.dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00
dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30
divendres, 19 juny, 2026 - 11:00