Esteu aquí

Sessions de narració oral amb estímuls sensorials

TEMES: Educació

Adreçats a infants d'escola bressol i a les seves famílies.

dimecres, 5 maig, 2010 - 12:49

La Regidoria d'Educació de l'Ajuntament del Prat, en el marc del Pla de foment de la lectura, ha organitzat els passats dies 26 d’abril i 3 de maig dues sessions de narració oral amb estímuls sensorials per a infants i les seves famílies.

Les sessions van tenir lloc a l'escola bressol Sol Solet, on 35 infants d'entre 1 i 2 anys i les seves respectives famílies van participar i gaudir junts de l'activitat.

La narradora Sandra Rossi, amb la seva proposta "Mans i manetes", va endinsar grans i petits en el món màgic de les paraules, els sons, les sensacions, les moixaines i els jocs de falda.

Aquesta proposta vol ser una descoberta de les paraules i els llibres en família en la primera infància.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...