Esteu aquí

Sessió de "networking" sobre “El Prat, comerç de qualitat”

dimecres, 11 octubre, 2017 - 08:30

Dimarts dia 10 d'octubre, una vintena d’establiments acreditats amb la marca “El Prat, comerç de qualitat” varen participar en una sessió dinàmica i molt participativa conduïda per l’expert Pedro Olivares.

La sessió, que va tenir lloc al Centre de Promoció Econòmica, tenia com a objectiu fomentar l’aprenentatge, la col·laboració, l’intercanvi de coneixements i el "networking" actiu dels establiments acreditats.

“El Prat, comerç de qualitat” és un programa d'assessorament i acreditació de la qualitat dels establiments comercials del Prat que té per objectiu millorar la gestió i la competitivitat del comerç local. Aquesta marca acredita aquells comerços han posat en marxa un procés de millora contínua de la qualitat en la gestió del negoci i en la prestació de serveis. Actualment són un trentena els establiments locals acreditats.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 24 març, 2026 - 12:00

Nova normativa de mobilitat metropolitana: obligacions legals i oportunitats de finançament per al teixit empresarial del Prat

Les noves obligacions de mobilitat s’acompanyen d’ajuts i suport informatiu...

dimarts, 24 març, 2026 - 11:00

Nova convocatòria d’assessorament tecnològic: 15 hores de consultoria gratuïta per a la digitalització de les empreses del Prat

Impuls a la transformació digital del teixit empresarial amb suport...

dimarts, 24 març, 2026 - 09:00

Innobaix organitza un programa de creixement per a empreses emergents

La iniciativa combina formació i assessorament per ajudar les empreses a...