Esteu aquí

Sessió de "networking" sobre “El Prat, comerç de qualitat”

dimecres, 11 octubre, 2017 - 08:30

Dimarts dia 10 d'octubre, una vintena d’establiments acreditats amb la marca “El Prat, comerç de qualitat” varen participar en una sessió dinàmica i molt participativa conduïda per l’expert Pedro Olivares.

La sessió, que va tenir lloc al Centre de Promoció Econòmica, tenia com a objectiu fomentar l’aprenentatge, la col·laboració, l’intercanvi de coneixements i el "networking" actiu dels establiments acreditats.

“El Prat, comerç de qualitat” és un programa d'assessorament i acreditació de la qualitat dels establiments comercials del Prat que té per objectiu millorar la gestió i la competitivitat del comerç local. Aquesta marca acredita aquells comerços han posat en marxa un procés de millora contínua de la qualitat en la gestió del negoci i en la prestació de serveis. Actualment són un trentena els establiments locals acreditats.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 10 febrer, 2026 - 11:15

L’Ajuntament del Prat dona la benvinguda a 11 persones contractades en el marc del programa Treball als Barris

Una iniciativa de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic per fomentar l’ocupació...

divendres, 6 febrer, 2026 - 17:00

Acaba la Fira de la FP del Baix Llobregat, que ha acollit més de 16.000 alumnes durant quatre dies a la Granja de la Ricarda

Alumnat i famílies del Prat i de tota la comarca han pogut conèixer una...

dijous, 5 febrer, 2026 - 13:15

L’Ajuntament del Prat, en col·laboració amb Pimec, referma el seu compromís amb el comerç local amb la iniciativa ElPratVal

El projecte permetrà a la ciutadania adquirir vals de 10 € per només 6 € i...