Esteu aquí

Servei especial d'autobús nocturn a la platja per la revetlla

La revetlla de Sant Joan, l’autobús de la línia urbana PR3 arribarà fins la platja durant tota la nit.

dimecres, 23 juny, 2010 - 12:04

El PR3 ens portarà a la platja durant la revetlla de Sant Joan amb freqüències de 30 minuts, des de les 22 h  del dia 23 de juny, en que sortirà el primer autobús des del c/ Gaiter del Llobregat,  fins a les 9 h  del dia 24 de juny, quan empalmarà amb el servei normal a la platja.

El recorregut per dins del Prat d'aquest autobús especial de la revetlla tindrà l'origen a Gaiter del Llobregat amb Moreres, i seguirà per Carretera de la Marina, Lleida, Remolar i carretera de la platja. El recorregut de tornada serà el mateix, en sentit invers.

Restriccions de trànsit
Dimecres 23, a partir de les 20 h i per motius de seguretat, es tallarà a la circulació de vehicles el passeig de la platja.

Mes endavant, i en cas d'afluència massiva de persones i per garantir-ne la seguretat, també es podra tallar la circulació a partir de la darrera rotonda abans d'arribar a la platja. En aquest cas, els vehicles podran estacionar a la zona del Tanatori, des d'on podran accedir a la platja amb el PR3, que farà parada en aquest indret.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...