Esteu aquí

Semàfors del Prat incorporen avisos acústics per a invidents

El dispositiu s'activa amb un comandament a distància que porta la persona

dijous, 25 juny, 2015 - 11:00

L'Ajuntament del Prat ha instal·lat dispositius acústics per a vianants invidents a diversos punts semafòrics de la ciutat. A través del so, la persona invident pot saber quan el semàfor està verd.

El sistema, homologat per l'ONCE, s'integra a l'òptica de leds del semàfor i s'activa amb un comandament a distància o amb un telèfon mòbil que manipula la persona invident. Així s'aconsegueix que els avisos acústics només funcionin quan algú ho requereix expressament.
 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...