Esteu aquí

Segona fase de renovació de l'av. de la Verge de Montserrat

Aquesta setmana comencen les obres amb la retirada i transplantament dels arbres en el tram afectat: entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Canal.

dilluns, 2 març, 2009 - 10:43

Quan ja està pràcticament acabada la nova urbanització de l'avinguda de la Verge de Montserrat sobre el pàrquing municipal soterrat, entre l'avinguda del Remolar i el carrer de l'Empordà, aquesta setmana comencen les obres de reurbanització d'un segon tram, entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Canal.

Aquest projecte, finançat pel Fons Estatal d'Inversió Local FEIL, el gestiona l'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais.

Les obres comencen aquesta mateixa setmana, amb la retirada i transplantament dels arbres situats en el tram afectat per les obres. Aquest segon tram seguirà el mateix model d'urbanització que el situat damunt del pàrquing.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...