Esteu aquí

Segona fase de renovació de l'av. de la Verge de Montserrat

Aquesta setmana comencen les obres amb la retirada i transplantament dels arbres en el tram afectat: entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Canal.

dilluns, 2 març, 2009 - 10:43

Quan ja està pràcticament acabada la nova urbanització de l'avinguda de la Verge de Montserrat sobre el pàrquing municipal soterrat, entre l'avinguda del Remolar i el carrer de l'Empordà, aquesta setmana comencen les obres de reurbanització d'un segon tram, entre el carrer de l'Empordà i l'avinguda del Canal.

Aquest projecte, finançat pel Fons Estatal d'Inversió Local FEIL, el gestiona l'empresa municipal d'habitatge i aparcament, Prat Espais.

Les obres comencen aquesta mateixa setmana, amb la retirada i transplantament dels arbres situats en el tram afectat per les obres. Aquest segon tram seguirà el mateix model d'urbanització que el situat damunt del pàrquing.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...