Esteu aquí

Segon cicle de les xerrades sobre salut i benestar a la primera infància

Estan obertes a totes les famílies de la ciutat i es faran a les escoles bressol

Cartell de la xerrada

dilluns, 27 febrer, 2017 - 12:00

Després d’iniciar-se al novembre passat, arriba ara la segona fase del programa de formació PratFamílies 0-3.

El proper dimecres 1 de març comencen les xerrades que porten per títol “Com, quan i per què hem de posar límits als nostres infants", a càrrec de professionals del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç del Prat (CDIAP).

Aquesta xerrada, oberta a totes les famílies de la ciutat, es durà a terme a les diferents escoles bressol municipals de la ciutat i a la llar d’infants Dumbo, durant el mes de març, en cinc dies diferenciats. 

L’objectiu de la xerrada és ensenyar als pares i mares a posar límits i normes als seus fills i filles perquè els infants reconeguin què està bé i què no ho està, contribuint a que creixin i es desenvolupin en harmonia. 

Per participar-hi cal inscriure’s a qualsevol de les escoles bressol o al següent enllaç
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...

divendres, 18 juliol, 2025 - 09:15

Nova col·laboració entre l’Organització d’Estibadors Portuaris de Barcelona i l’Institut Les Salines

L’alumnat dels Cicles Formatius de Grau Superior de Transport i Logística i...

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...