Esteu aquí

Segon cicle de les xerrades sobre salut i benestar a la primera infància

Estan obertes a totes les famílies de la ciutat i es faran a les escoles bressol

Cartell de la xerrada

dilluns, 27 febrer, 2017 - 12:00

Després d’iniciar-se al novembre passat, arriba ara la segona fase del programa de formació PratFamílies 0-3.

El proper dimecres 1 de març comencen les xerrades que porten per títol “Com, quan i per què hem de posar límits als nostres infants", a càrrec de professionals del Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç del Prat (CDIAP).

Aquesta xerrada, oberta a totes les famílies de la ciutat, es durà a terme a les diferents escoles bressol municipals de la ciutat i a la llar d’infants Dumbo, durant el mes de març, en cinc dies diferenciats. 

L’objectiu de la xerrada és ensenyar als pares i mares a posar límits i normes als seus fills i filles perquè els infants reconeguin què està bé i què no ho està, contribuint a que creixin i es desenvolupin en harmonia. 

Per participar-hi cal inscriure’s a qualsevol de les escoles bressol o al següent enllaç
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...