Esteu aquí

Sancions per curses temeràries de cotxes al pàrquing del Carrefour

La Policia Local tramita diverses multes i identifica infractors a través de les xarxes socials

dimarts, 2 desembre, 2014 - 12:45

El diumenge 16 de novembre es va utilitzar el pàrquing del centre comercial Carrefour per fer-hi una exhibició de cotxes "tunning". Aquesta activitat no havia estat comunicada pels seus organitzadors a l'Ajuntament.

Durant diversos moments del matí, i especialment per la tarda, alguns dels cotxes participants van efectuar conduccions irregulars i curses temeràries en un lloc on s'havia concentrat un nombre important de vehicles i de públic.

La Policia Local del Prat va fer diverses denúncies en el lloc dels fets. Posteriorment va fer una recerca a les xarxes socials, on es van trobar vídeos de les curses amb els quals es van poder identificar vehicles participants. La Policia Local ha iniciat els corresponents expedients sancionadors per infraccions molt greus a la seguretat viària.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 desembre, 2025 - 10:30

Ja es poden comprar els abonaments a preu reduït per a residents de la ciutat per al festival d’electrònica SOUNDIT!

L’esdeveniment musical es durà a terme els pròxims 17 i 18 de juliol, de 16 h...

dilluns, 29 desembre, 2025 - 08:45

Mites sobre la menopausa

Allau de participació a la xerrada feta dins del cicle Aula de Salut,...

dimecres, 24 desembre, 2025 - 13:00

Porteu al Parc de Nadal la vostra targeta dels desitjos: la podeu recollir als comerços del Prat!

La proposta, adreçada als infants, combina tradició, participació ciutadana i...