Esteu aquí

S'ajorna el partit de l'AE Prat per la mort d'un jugador pratenc

TEMES: Esports

Un jugador pratenc de 14 anys del CE l'Hospitalet va morir després de perdre el coneixement durant un entrenament.

divendres, 9 gener, 2009 - 10:04

El partit entre el CE l'Hospitalet i l'AE Prat de la jornada 20 de Tercera Divisió no es jugarà aquest diumenge, com estava previst, sinó que es disputarà el proper dimarts dia 13 de gener a les 20 hores al Municipal de la Feixa Llarga.

Els dos clubs així ho han acordat després de suspendre el duel de diumenge per la mort sobtada d'un jove jugador del futbol base de l'Hospitalet, un pratenc de 14 anys.

Aquest menor havia format part del futbol base de l'AE Prat des de ben petit i fins fa dos anys, quan va passar al cadet del CE l'Hospitalet. El nen va morir ahir després de perdre el coneixement durant un entrenament, probablement a causa d'una afecció cardíaca.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...
Billar.jpg

dimarts, 6 maig, 2025 - 10:45

Històric ascens del Club Billar Prat a la Divisió d’Honor de la Lliga Catalana

El Club Billar Prat està d’enhorabona!!