Esteu aquí

S'ajorna el partit de l'AE Prat per la mort d'un jugador pratenc

TEMES: Esports

Un jugador pratenc de 14 anys del CE l'Hospitalet va morir després de perdre el coneixement durant un entrenament.

divendres, 9 gener, 2009 - 10:04

El partit entre el CE l'Hospitalet i l'AE Prat de la jornada 20 de Tercera Divisió no es jugarà aquest diumenge, com estava previst, sinó que es disputarà el proper dimarts dia 13 de gener a les 20 hores al Municipal de la Feixa Llarga.

Els dos clubs així ho han acordat després de suspendre el duel de diumenge per la mort sobtada d'un jove jugador del futbol base de l'Hospitalet, un pratenc de 14 anys.

Aquest menor havia format part del futbol base de l'AE Prat des de ben petit i fins fa dos anys, quan va passar al cadet del CE l'Hospitalet. El nen va morir ahir després de perdre el coneixement durant un entrenament, probablement a causa d'una afecció cardíaca.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 15 abril, 2026 - 14:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat 2026

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...