Esteu aquí

Retirada de símbols franquistes d'edificis de protecció oficial

La Generalitat s'ofereix a assumir el cost de la retirada i substitució de les plaques identificatives.

divendres, 14 octubre, 2005 - 10:30

Una empresa pública de la Generalitat, Adigsa, promou i gestiona els edificis de protecció oficial a Catalunya. Molts d'ells, però, van ser construits sota la dictadura de Franco i encara conserven a la façana una placa identificativa amb simbologia franquista.

Adigsa promou una campanya per substituir aquestes antigues plaques per les noves, tot fent-se càrrec del cost.

Les comunitats de propietaris del Prat que vulguin acollir-se a aquest ajut, ho han de comunicar al departament d'Urbanisme de l'Ajuntament, que gestionarà la substitució de les plaques antigues per les actuals.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...