Esteu aquí

Resultat de la convocatòria d'arts visuals del Prat

S'han seleccionat 6 propostes expositives d'arts visuals i 2 projectes de producció

dilluns, 29 octubre, 2012 - 13:45

La Convocatòria d'Arts Visuals del Prat /UNZIP 2013 ha rebut la participació de  31 propostes expositives, de les quals se n'han seleccionat 6, i de 30 projectes de producció, dels quals el jurat n'ha seleccionat 2.

El veredicte ha estat decidit per un jurat format per Jorge Luis Marzo, comissari i crític independent; Alexandra Laudo, comissària independent; Rafael Milán, cap de Cultura i Joventut de l'Ajuntament del Prat; Cristina Castells, tècnica de Cultura, responsable del programa d’Arts Visuals del Prat; i Lluc Mayol, coordinador d'/UNZIP i membre de l’Associació d’Amics de l’Art del Prat.

Els projectes seleccionats formaran part de la programació d'exposicions de la Sala d'Art Josep Bages de 2013.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 11:00

Concerts i audicions d'hivern a L'Escola d'Arts en Viu

Del 22 al 30 de gener les orquestres, les bandes, els combos i els grups d...

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...