Esteu aquí

Responsables de polítiques ambientals visiten el delta

En el marc d'una trobada sobre el Consell de Ministres de Medi Ambient de la Unió Europea.

dimarts, 30 març, 2010 - 09:07

Representants i responsables de polítiques ambientals de diferents comunitats autònomes de l'Estat espanyol (Euskadi, Andalusia, Astúries, País Valencià, La Rioja, Aragó, Canàries, Navarra, Extremadura i Balears, així com de la mateixa Catalunya) han visitat aquest mes els espais naturals del Prat en el marc d’una trobada a Barcelona per debatre la posició d’Espanya al Consell de Ministres de Medi Ambient de la Unió Europea.

La gestió dels espais naturals del delta del Llobregat, situats en una de les principals àrees metropolitanes europees, va interessar força les persones visitants.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...