Esteu aquí

Resoldre l'escassa oferta d'oci

TEMES: Cultura

Des del Partit Popular del Prat hem sol·licitat més d'una vegada que la nostra ciutat es posi a l'alçada de l'entorn a l'hora d'oferir oportunitats d'oci i diversió prou àmplies. Lamentem observar que els nostres veïns "fugen" quan volen passar una estona amb la família al cinema, al teatre, a la bitllera, a la discoteca, en un centre comercial, etc

divendres, 1 març, 2002 - 01:00

Sense prescindir del que tenim i sense oblidar un dels nostres eixos fonamentals de treball municipal, la promoció del petit comerç, creiem que és urgent compatibilitzar la nostra realitat comercial amb la construcció d'un equipament d'oci complet. 
Des del vessant lúdic, no podem entendre que solament tinguem un fantàstic cinema de barri que no és capaç d'absorbir la nombrosa demanda i les poques programacions teatrals i musicals de baix pressupost. Els més joves es veuen obligats a agafar el seu vehicle, o el poc transport públic disponible els caps de setmana, per traslladar-se a altres ciutats i canviar de discoteca o de sala de festa, locals que a la nostra ciutat escassegen i no s'incentiven, simplement perquè l'equip de govern els omple d'impostos i considera que generen massa problemes. La resposta d'ICV a aquesta legítima demanda jove d'oferta lúdica és convidar-los a passar per La Capsa, un gueto que solament visiten els aparentment progres.
Tot i que sabem que aquestes demandes no les comparteixen els comunistes de la majoria absoluta, si més no insistirem perquè els ciutadans i les ciutadanes del Prat puguem accedir directament, sense passar per Cornellà, a la nova àrea de serveis comercials de la ciutat esportiva del RCD Espanyol.
El Grup Municipal Popular no es cansarà de repetir que els habitants del Prat no hem d'estar condemnats a viure en una ciutat trista, ensopida i sense els serveis d'una ciutat moderna.    

Antonio Gallego
Portaveu del Grup Municipal del PP  

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 4 març, 2026 - 10:00

Nova edició de la Conflujam de joves a L'Escola d'Arts en Viu

Pràctica artística interdisciplinar en format de laboratori d'experimentació

dimarts, 3 març, 2026 - 18:00

Quatre grups nous s'afegeixen a la Guia Sonora del Prat!

Azúcar de Caña, Teen Marcianas, Chicken y Los Cocina i Marisa Ocaña Quartet...
centric_primavera de llibres i lletres_bon policia_2_2026

dilluns, 2 març, 2026 - 13:00

Torna la Primavera de llibres i lletres al Cèntric

Tres mesos per gaudir de la lectura amb propostes per a tota la ciutadania