Esteu aquí

Repintat de la senyalització viària

Durant els mesos de juliol i agost s'estan realitzant treballs de millora i repintat de la senyalització horitzontal als carrers de la nostra ciutat, és a dir, de totes les línies de circulació i passos de vianants.

dijous, 21 juliol, 2005 - 11:08

Aquestes tasques de manteniment es realitzen anualment en els carrers de més trànsit de la ciutat: l'avinguda Verge de Montserrat, la carretera de la Marina, la Rambla Josep Anselm Clavé, els carrers Lleida, Frederic Soler, Lo Gaiter del Llobregat i Coronel Sant Feliu, entre d'altres.

Pel que respecta a la resta de carrers i vies, el manteniment es realitza en anys alterns, i enguany s'està repintant la senyalització de la meitat est de la ciutat, des del carrer Penedès fins la ronda de Ponent. Els treballs van començar a principis del mes de juliol i fins ara ja s'ha repintant tota l'Avinguda del Remolar i els carrers del seu àmbit d'influència, així com el barri de Sant Cosme.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...

dimecres, 17 juny, 2026 - 12:45

El Prat reduirà un 15% de mitjana la taxa de recollida de residus del 2026

Els contenidors intel·ligents, que permeten bonificar fins al 40% i han...

dilluns, 15 juny, 2026 - 13:15

La Policia Local interposa prop de 200 denúncies i requisa un centenar de patinets en tres mesos de campanya

Circular sense assegurança, per la vorera o amb més d'una persona al vehicle...