Esteu aquí

Reparació de la rotonda del Sagnier

A la confluència dels carrers Frederica Montseny, Pi i Pompeu Fabra.

dimecres, 21 juliol, 2004 - 12:03

Aquesta rotonda, situada davant del complex esportiu municipal Sagnier, ha patit darrerament desperfectes a causa d'accidents (especialment l'aixecament de les llambordes). Dilluns dia 26 de juliol, a partir de les 8 h, començaran les tasques de reparació d'aquesta rotonda, a càrrec de l'empresa FIRTEC i supervisades pel departament de Manteniment i Serveis Urbans de l'Ajuntament.

Les obres no suposaran talls en el trànsit en aquest punt, per bé que caldrà circular de manera controlada. Els treballs estaran convenientment senyalitzats.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...