Esteu aquí

Renovació dels jocs infantils de la ciutat

Seran més moderns i segurs, i més adaptats a les franges d'edat i desitjos dels usuaris.

divendres, 13 gener, 2006 - 12:45

La renovació dels jocs infantils del Prat s'anirà fent de manera gradual, a raó d'una mitja dotzena d'espais públics per trimestre, aproximadament.

Aquest mes de gener es començaran a renovar els dels Jardins de la Pau (per a infants de 0 a 6 anys d'edat), plaça de la Constitució (de 0 a 6 i de 6 a 12),  jardins de la Noguera (de 0 a 6), jardins de Joan Salvat Papasseit (de 0 a 6 i de 6 a 12) i plaça d'Antoni Martín Sánchez (de 0 a 6 i de 6 a 12).

Després vindran els del passatge de Ramon Codina, jardins de l'Hort de la Virtudes, plaça de Pau Casals, carrer de l'Estany de Sant Maurici, jardins de la Ricarda i plaça de Louis Braille.

Però la renovació no acabarà aquí, sinó que continuarà fins a abastar tota la resta, si bé a vegades enlloc de renovació s'optarà per la rehabilitació o restauració d'aquells jocs que s'han demostrat molt utilitzats i acceptats pels infants.

Enquesta als pares i mares
El programa de renovació dels jocs infantils recull les opinions dels pares i mares expressades en una àmplia enquesta que l'Ajuntament va efectuar fa uns mesos entre les persones adultes que acompanyaven els infants a les zones de jocs infantils.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...