Esteu aquí

Renovació del ferm dels carrers Xúquer, Túria, Ebre, Guadalquivir i Remolar

Les obres estan previstes que finalitzin a finals de mes.

divendres, 10 juliol, 2009 - 12:29

El projecte té per objectiu la renovació del ferm d’aquests carrers per dotar-los d’una major resistència ja que han de suportar el pas de transport públic. 

És una obra complementària a dues obres incloses en els projectes del Fons Estatal de Inversió Local (FEIL): la renovació de l’espai públic de l’entorn de l'Avinguda del Remolar amb Onze de Setembre i els arranjaments de parterres i voreres de la zona. 

Aquesta actuació, impulsada pel Servei d'obres i Manteniments Municipals, va començar el 16 d’abril i ha ocupat un conjunt de 41 persones de les quals 28 han estat de nova contractació expressa.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 juny, 2026 - 14:30

Comença el servei de socorrisme i de vigilància a la platja

El dissabte 13 de juny s'inicia aquesta servei que, aquesta temporada, tindrà...

dijous, 11 juny, 2026 - 12:00

L’aigua de la platja obté una qualificació d’excel·lent en la primera analítica de la temporada

Els controls realitzats per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a principis...

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...