Esteu aquí

Reforma del Centre Cultural El Remolar per acollir nous usos

TEMES: Cultura

L’equipament, que des de l’obertura del Cèntric està infrautilitzat, allotjarà un casal d’avis, el Centre de Normalització i l’Escola d’Arts ampliada

dimecres, 27 març, 2013 - 12:57

El Centre Cultural El Remolar, ubicat sobre el mercat del mateix nom, és un equipament municipal que, des de la marxa de la Biblioteca i l’Arxiu al Cèntric fa més de dos anys, està poc aprofitat.

Per treure tot el rendiment a l’edifici, l’Ajuntament ha començat unes obres de reforma per adaptar-lo als nous usos que acollirà a partir del curs vinent.

L’Escola d’Arts del Prat, que ara ocupa aproximadament la meitat de la segona planta, es traslladarà a la tercera, que ocuparà totalment. D’aquesta manera es dóna resposta a les creixents necessitats de l’Escola, que fa temps que requereix més espai per a les seves activitats. Amb el trasllat de planta no només guanyarà espai, sinó que també tindrà unes instal·lacions més modernes.

La segona planta acollirà un casal de gent gran (un servei que en aquesta zona del Prat es considera necessari) i les aules i oficines del Centre de Normalització Lingüística (CNL) El Prat, actualment ubicat a les dependències del Teatre Modern.

Les obres de reforma, que tenen un pressupost de 788.000 euros, inclouen la reparació de la coberta, que està en mal estat i presenta filtracions, i també una neteja de la façana de l’edifici.

Un petit dipòsit documental de l’Arxiu Municipal, que encara roman al Centre, es traslladarà a un altre local municipal.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 juny, 2026 - 12:00

La Fira de la Palmira i la Festa del Nucli Antic omplen la plaça Jardins del Cementiri Vell

Tallers familiars, pòdcast en directe, cultura popular, concerts i sopar a la...
centric_festival_de_poesia_logo_2026

dilluns, 22 juny, 2026 - 14:30

Aquest estiu torna el Festival de poesia

La plaça Porxada del Cèntric i els jardins de Torre Muntadas s’ompliran de...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...