Esteu aquí

Reforç dels autobusos als cementiris per Tots Sants

El PR2 i el PR3 oferiran una freqüència de pas de 30 minuts

Cementiri del Sud

Cementiri del Sud

divendres, 25 octubre, 2019 - 10:45

Amb motiu del dia de Tots Sants, 1 de novembre, l'Ajuntament del Prat reforçarà el servei d'autobusos per facilitar l'arribada als dos cementiris del Prat.

L'autobús PR3, que els dies festius passa cada hora, tindrà una freqüència de pas de 30 minuts el diumenge 27 d'octubre i el divendres 1 de novembre (festiu de Tots Sants).

El dissabte 2 de novembre, Dia de Difunts, el PR2 i el PR3, combinats, oferiran una freqüència de pas de 30 minuts, ja que cadascun d'ells passa cada hora.

A més, aquests dies el PR2 i el PR3 arribaran sempre al Cementiri del Sud, i no només a demanda. Tant el PR2 com el PR3 passen a prop del Cementiri de l'Est (Cementiri Vell), doncs tenen una parada a la plaça de Roigé i Badia.

La primera sortida des de l'Estació de Renfe serà a les 8 h i la darrera des del Cementiri del Sud serà a les 21.15 h.

Horaris dels cementiris

Del 26 d'octubre al 2 de novembre els cementiris del Prat estaran oberts de 9 a 18 h per poder acollir l'elevat nombre de visitants que es preveu. 

Al Cementiri Vell se celebrarà el rosari el dia 1 de novembre a les 17 h i una missa el dia 2 de novembre a les 10 h.

Al Cementiri del Sud, el 2 de novembre, de 12 h a 13 h, hi haurà músics a l’entrada, i a les 16 h se celebrarà missa.

Compartir

Noticies relacionades

El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...