Esteu aquí

Reforç dels autobusos als cementiris per Tots Sants

El PR2 i el PR3, combinats, oferiran una freqüència de pas de 30 minuts

Cementiri del Sud

Cementiri del Sud

divendres, 28 octubre, 2016 - 11:30

Amb motiu dels dies de Tots Sants i de Difunts, l'Ajuntament del reforça el servei d'autobusos per facilitar l'arribada als dos cementiris del Prat. L'autobús PR2, que normalment només circula en dies laborables, funcionarà de manera excepcional els festius 30 d'octubre -diumenge- i l'1 de novembre -Tots Sants-. D'aquesta manera, el PR2 i el PR3, combinats, oferiran una freqüència de pas de 30 minuts, ja que cadascun d'ells passa cada hora.

A més, del 30 d'octubre al 2 de novembre el PR2 arribarà sempre al Cementiri del Sud, quan normalment només ho fa a demanda. Tant el PR2 com el PR3 passen a prop del Cementiri de l'Est (Cementiri Vell), doncs tenen una parada a la plaça de Roigé i Badia. 

Horaris dels cementiris

Els dos cementiris del Prat preveuen una afluència de 10.500 persones durant aquests dies. Els seus horaris seran de 9 a 18 h.

Oficis religiosos

L'1 de novembre a les 17 h es farà el rés del rosari al Cementiri Vell. El dia de Difuns, 2 de novembre, es farà una missa en record als difunts a les 10 h al Cementiri Vell i a les 16 h al Cementiri del Sud. 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...