Esteu aquí

Recta final, dilluns musical al fondo!

dimarts, 29 setembre, 2015 - 18:00

El vermut de dilluns ha estat ple de bona música, bons músics i molta emoció i és que veure com la Mònica Escrig omple l’escenari acompanyada de músics diversos de la nostra ciutat és un luxe. Com també de luxe ha estat un repertori tan potent i ben triat com el que ens ha regalat. Rere aquest concert hi ha hagut hores d’esforç, trobada, assaig i ganes i això s’acaba veient a l’escenari.

La tarda ha començat a ritme de Ska amb els joveníssims Raska que comencen a obrir un camí interessant amb una proposta fresca, contagiosa i sincera que ha caldejat l’ambient per tancar ben amunt les músiques al Parc d’enguany.

L’estiu de Projecte Mut ha estat un estiu per emmarcar. I és que la banda d’Eivissa ha sabut aprofitar la tirada de ser la cançó de l’estiu per donar a conèixer IDÒ, el seu quart treball que porten a l’escenari amb frescor i una bona dosi de festa… Què millor que això per tancar les músiques al Parc!?

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...

divendres, 23 gener, 2026 - 10:00

Memòria col·lectiva i diversió garantida: els jocs tradicionals tornen a unir generacions

L'alumnat de l'INS Rosa Ribes Parellada apren dels jocs de sempre i els...