Esteu aquí

Recta final, dilluns musical al fondo!

dimarts, 29 setembre, 2015 - 18:00

El vermut de dilluns ha estat ple de bona música, bons músics i molta emoció i és que veure com la Mònica Escrig omple l’escenari acompanyada de músics diversos de la nostra ciutat és un luxe. Com també de luxe ha estat un repertori tan potent i ben triat com el que ens ha regalat. Rere aquest concert hi ha hagut hores d’esforç, trobada, assaig i ganes i això s’acaba veient a l’escenari.

La tarda ha començat a ritme de Ska amb els joveníssims Raska que comencen a obrir un camí interessant amb una proposta fresca, contagiosa i sincera que ha caldejat l’ambient per tancar ben amunt les músiques al Parc d’enguany.

L’estiu de Projecte Mut ha estat un estiu per emmarcar. I és que la banda d’Eivissa ha sabut aprofitar la tirada de ser la cançó de l’estiu per donar a conèixer IDÒ, el seu quart treball que porten a l’escenari amb frescor i una bona dosi de festa… Què millor que això per tancar les músiques al Parc!?

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 16:00

El 'Macetohuerto' del Ribera continua germinant

L’alumnat de l’IFE de Les Salines hi ha fet una nova formació, oberta a les...
centric_connexions_conflicte_2025

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:00

Els rituals: fil conductor del Connexions d'aquest any

El projecte que coordina el Cèntric, i en el que participen els instituts de...

divendres, 20 febrer, 2026 - 15:45

El Carnaval omple la Palmira de creativitat, tecnologia i sabor

Disfresses, impressió 3D i truites de Carnaval uneixen a la comunitat del...