Esteu aquí

Rècord de participació a la 7a edició del concurs literari Tintablava: 155 obres

Han presentat treballs alumnes de tots els instituts de secundària del Prat

Acte de lliurament de premis del concurs de l'any passat.

divendres, 16 març, 2018 - 11:15

Un any més, l’associació d’Escriptors Pratencs Tintablava ha posat en marxa, amb la col·laboració de Joves.Prat, el concurs literari de microrelats, poemes i relats socials per a persones joves de la ciutat. Aquest anye ha arribat a la 7a edició la modalitat de microrelats, a la 5a pel que fa a poesia i per primer any s’ha introduït la modalitat de relats socials i/o solidaris. 

Enguany hi ha hagut record de participació, s’han presentat un total de 155 obres -99 microrelats, 42 poemes i 14 relats de caràcter social i/o solidari-. A la darrera edició, el curs passat, es van presentar 100 treballs en dues categories.  

Cal destacar la bona acollida del concurs entre els i les joves estudiants, ja que han participat alumnes de tots els centres d’educació secundària de la ciutat. 

Les persones guanyadores es faran saber el proper 24 d’abril, a través d’un acte de lliurament de premis a la sala d’actes del Cèntric Espai Cultural. Hi ha tres premis per categoria, guardonats amb tres vals que es poden bescanviar a comerços del municipi. 
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 17 novembre, 2025 - 14:00

Cares noves al Consell d’Infants i al Consell d’Adolescents

El Saló de Plens acull l’acte de renovació d’aquests dos òrgans de...

divendres, 14 novembre, 2025 - 12:30

L’Ajuntament del Prat presenta l’estratègia de Benestar Digital de la ciutat

Fruit d’aquesta feina s’ha editat la primera Guia per a un bon ús de les...

dijous, 13 novembre, 2025 - 12:30

Taller de Teatre Kaddish, 50 anys cultivant el teatre al Prat

L’entitat treballa des dels seus inicis per fer del teatre un espai de...