Esteu aquí

A punt la reurbanització d'un nou tram de l'avinguda

Les obres es reiniciaran dimarts vinent, en el tram entre el c. de l'Empordà i l'av. del Canal.

divendres, 22 maig, 2009 - 11:20

L’Ajuntament del Prat, a través de la empresa municipal d'habitatge i aparcament Prat Espais, SLU, ha iniciat l’execució del projecte d’urbanització del tram de l’avinguda de la Verge de Montserrat, entre el carrer de l’Empordà i l’avinguda del Canal, continuant així el procés que ha de permetre renovar totalment aquesta via tan important a la nostra ciutat.

Les obres consten de fases diferenciades, de les quals ja ha finalitzat la primera, consistent en la retirada i trasplantament del arbres de l'avinguda.

El dimarts 26 de maig s’iniciarà la següent fase, que té per objecte la substitució de serveis tals com el clavegueram, l’abastament d’aigua potable, electricitat, etc, així com els treballs de reurbanització del passeig central i de les voreres, que seguiran el mateix model aplicat al tram entre l'av. del Remolar i el c. de l'Empodrà.

A partir del dia 26 de maig, per tant, no es podrà aparcar en tot l’àmbit de les obres.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...

divendres, 19 juny, 2026 - 11:00

El Tomb pel barri tanca una nova edició descobrint el patrimoni natural del Prat

Durant set setmanes, les participants han recorregut diversos espais naturals...