Esteu aquí

PSC-CpC, el partit guanyador al Prat a les eleccions al Parlament

El Partit dels Socialistes de Catalunya - Ciutadans pel Canvi (PSC-CpC) ha estat el partit més votat al Prat, amb un 37,89% dels sufragis.

dijous, 2 novembre, 2006 - 13:43

El PSC ha estat el partit polític més votat al municipi del Prat en aquestes eleccions al Parlament de Catalunya. Els socialistes han obtingut un total de 8.955 vots, que representa gairebé el 38% del total.

La segona força més votada al Prat ha estat CiU, amb un 19,72% dels vots; seguida del PP, amb un 13%; ICV-EUiA, amb un 12,13%; ERC, amb un 8,7%; i C's, amb un 3,3%.

Pel que fa a la participació, ha estat del 48,92% del cens (la de les anteriors eleccions autonòmiques va ser del 54,59%).

En el següent document (Pdf) trobareu dades més exhaustives.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 8 maig, 2026 - 13:30

Els Mossos d’Esquadra feliciten l’agent de Policia Local Joaquin Lay per la seva trajectòria en la lluita contra el narcotràfic

El reconeixement es va lliurar durant el Dia de les Esquadres de la Regió...

dimecres, 29 abril, 2026 - 18:30

El ple dona suport als treballadors de l’empresa Serra Soldadura

L’Ajuntament insta la Generalitat i el Ministeri d’Indústria a intervenir per...

dimarts, 28 abril, 2026 - 11:00

“Penjar els delictes a les xarxes i no denunciar-los genera alarma social i ens dificulta la feina”

Entrevista a l’intendent Rafael Pino (Policia Local) i a l’inspector Fran...