Esteu aquí

Protecció Civil aconsella no accedir a la llera del Llobregat per crescuda del riu

El cabal supera el nivell d'alerta a la part baixa

Aspecte del riu al seu pas per Sant Vicenç dels Horts aquest matí (FOTO: Protecció Civil SVH)

dimecres, 6 juny, 2018 - 12:15

El cabal del riu Llobregat entre la confluència amb el riu Anoia i el mar ha crescut considerablement les darreres hores, superant el nivell d'alerta en alguns punts, com a San Joan Despí. En aquest indret, el cabal circulant supera els 200 m3/s i l'aigua pot arribar a cotes que no són habituals.

El cabal podrà comportar la inundació d'algunes zones properes al riu i es preveu que la situació de es mantingui durant les properes hores.

Protecció Civil de la Genralitat recomana evitar els accessos a la llera, punts baixos, guals i creuaments a nivell del riu. 
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 10:15

L’Ajuntament del Prat i l’Associació de Persones Ex-Preses Polítiques del Franquisme signen un conveni per impulsar activitats de memòria democràtica

L’alcaldessa, Alba Bou Jordà, i el president de l’entitat, Carles Vallejo,...

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...