Esteu aquí

Principals acords del Ple municipal d'octubre

Celebrat dimecres, a les 19 h, s'hi va sortejar la composició de les meses electorals del Prat pel proper 16 de novembre

dijous, 23 octubre, 2003 - 02:00

Les forces polítiques amb representació consistorial (ICV, PSC, PP i CiU) van aprovar, per unanimitat, el projecte d'execució de l'arranjament i urbanització de la cruïlla de l'avinguda Onze de Setembre amb la Carretera de la Marina. A la plana d'ensenyament, els polítics locals també van recolçar el canvi de nom del centre escolar de primària Menéndez Pelayo, que passarà a anomenar-se Escola del Parc, i van ratificar l'acord de la Comissió de Govern d'acceptació de la subvenció atorgada pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat.

Un dels punts que van provocar més controvèrsia va ser el relatiu a la modificació de les ordenances municipals de cara a l'any vinent, que va comptar amb els vots a favor d'Iniciativa i dels socialistes, i els vots en contra de populars i convergents. La sessió va estar marcada per les eleccions a la Generalitat de Catalunya del proper 16 de novembre, ja que, durant la sessió plenària, es va realitzar el sorteig de les meses per a les eleccions autonòmiques.

Trobareu informació detallada a l'apartat Ajuntament/Informació del Ple d'aquest web.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 setembre, 2026 - 22:45

El Ple municipal del Prat referma el seu posicionament contra l’ampliació de l’aeroport

El consistori aprova amb els vots favorables del Prat en Comú, ERC, el PP i...

divendres, 18 setembre, 2026 - 12:45

Les alcaldesses del Prat i de Garrovillas participen a la celebració a Extremadura de la Diada Nacional de Catalunya

L’alcaldessa del Prat, Alba Bou Jordà, ha assistit als actes com a...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 16:00

L’alcaldessa del Prat qualifica d’“irresponsabilitat” insistir en l’ampliació de l’aeroport i recorda que no està validada per Europa

La batllessa Alba Bou Jordà denuncia la manca d’informació i transparència en...