Esteu aquí

Principals acords del Ple municipal del mes d'octubre

Celebrat dimarts, dia 10.

dimecres, 11 octubre, 2006 - 12:49

Entre els punts més destacats del Ple municipal del mes d'octubre hi figura l'aprovació del protocol de col·laboració entre l'Ajuntament i el Departament de Treball i Indústria de la Generalitat per impulsar el projecte pilot del Centre Integral de Formació Professional de Logística i Transport.

També es van nomenar els representants de l'Ajuntament al consorci urbanístic per al desenvolupament de l'Eixample Nord del Prat.

Per via d'urgència es va aprovar l'acceptació de la delegació a l'Ajuntament de competències de gestió dels serveis que es presten als següents equipaments cívics de la Generalitat: Equipament Cívic Delta del Llobregat, Casal de Gent Gran Delta del Llobregat, Hotel d'Entitats Delta del Llobregat i Hotel d'Entitats el Prat-Centre.

Pel que fa a l'apartat de mocions, cap formació política no en va presentar cap.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 12:00

Protecció Civil farà una prova amb missatges d’alerta al mòbil dilluns

No s’ha de trucar al 112 ja que és una prova, que permetrà comprovar el...

dijous, 23 octubre, 2025 - 20:00

El Ple municipal aprova rebaixar un 2% l’IBI a les llars i comerços de l’any 2026

A la sessió plenària ordinària d’octubre també s’ha aprovat de forma inicial...