Esteu aquí

Principals acords del Ple municipal del mes d’abril

Celebrat dimecres, dia 11, a la Casa de la Vila.

dijous, 12 abril, 2007 - 11:29

La gestió dels aparcaments públics del Prat va ser un dels temes del Ple municipal corresponent al mes d’abril, celebrat ahir a la tarda. Com pràcticament tots els punts de l’ordre del dia, es va aprovar per unanimitat la gestió del pàrquing subterrani de la plaça de Blanes - jardins de Garrovillas, per part de l’empresa municipal Prat Espais. També va rebre el vistiplau del consistori la modificació de les condicions d’adjudicació de les places de l’aparcament de l’avinguda de la Verge de Montserrat.

A la sessió d’ahir es va ratificar, a més, de forma provisional, una modificació puntal del Pla Parcial del Sector Ribera Baixa. Un canvi que permetrà les obres per a ampliar l’IES Ribera Baixa, situat al número 2 del carrer de l’Aneto.

Durant la celebració del Ple, una vintena de joves es va manifestar a les portes de la Casa de la Vila per protestar contra l’actuació dels Mossos d’Esquadra en una picabaralla que es va produir a la sortida de La Capsa fa dues setmanes.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 octubre, 2025 - 20:00

El Ple municipal aprova rebaixar un 2% l’IBI a les llars i comerços de l’any 2026

A la sessió plenària ordinària d’octubre també s’ha aprovat de forma inicial...

dijous, 25 setembre, 2025 - 08:45

L’Ajuntament del Prat mobilitza els primers 250.000 euros per al Pla Clima Escoles

El plenari municipal ha aprovat una declaració institucional contra el...