Esteu aquí

Principals acords del Ple municipal de setembre

Celebrat dimecres, dia 15, a partir de les 19 h.

dijous, 15 setembre, 2005 - 12:00

A l'apartat d'Urbanisme, Obres i Territori, les quatre forces polítiques amb representació municipal (ICV, PSC, PP i CiU) van aprovar, per unanimitat, la imposició de dues sancions a les empreses Viacom Outdoor, SA i Camp Center 2000, SL. També es va aprovar, de manera unànime, la modificació del PERI (Pla Especial de Reforma Interior) del polígon industrial Cal Saio.

Durant la sessió  també es va donar el vist-i-plau a la modificació dels membres de les comissions informatives, els organismes de participació ciutadana i els representants consistorials als òrgans externs. Els quatre grups polítics també van sotmetre a debat l'aprovació dels comptes generals del 2004. La proposta va comptar amb els vots a favor de tots els grups tret del PP, que s'hi va abstenir.

Finalment, a l'apartat de mocions, les quatre forces polítiques van presentar-ne una d'adhesió a la campanya Pobresa Zero. En el següent document (format Pdf) podeu llegir el text complet d'aquesta moció.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 24 juliol, 2025 - 19:30

L'Ajuntament destina més recursos al servei de teleassistència per fer-lo arribar a 340 persones majors de 65 anys més

El plenari del mes de juliol també ha ampliat les ajudes a pagar l’IBI a...

dijous, 26 juny, 2025 - 22:30

L’Ajuntament del Prat es torna a posicionar contra l’ampliació de l’aeroport

“Ampliar l’aeroport altera” l’equilibri assolit al Delta del Llobregat “i...