Esteu aquí

Principals acords del Ple municipal de setembre

Celebrat dimecres, dia 15, a partir de les 19 h.

dijous, 15 setembre, 2005 - 12:00

A l'apartat d'Urbanisme, Obres i Territori, les quatre forces polítiques amb representació municipal (ICV, PSC, PP i CiU) van aprovar, per unanimitat, la imposició de dues sancions a les empreses Viacom Outdoor, SA i Camp Center 2000, SL. També es va aprovar, de manera unànime, la modificació del PERI (Pla Especial de Reforma Interior) del polígon industrial Cal Saio.

Durant la sessió  també es va donar el vist-i-plau a la modificació dels membres de les comissions informatives, els organismes de participació ciutadana i els representants consistorials als òrgans externs. Els quatre grups polítics també van sotmetre a debat l'aprovació dels comptes generals del 2004. La proposta va comptar amb els vots a favor de tots els grups tret del PP, que s'hi va abstenir.

Finalment, a l'apartat de mocions, les quatre forces polítiques van presentar-ne una d'adhesió a la campanya Pobresa Zero. En el següent document (format Pdf) podeu llegir el text complet d'aquesta moció.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 2 juliol, 2026 - 13:30

L’alcaldessa Alba Bou Jordà porta a Brussel·les la posició contrària de la ciutat del Prat a l'ampliació de l'aeroport

L’alcaldessa Alba Bou Jordà ha participat a les jornades ‘Next Stop:...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dijous, 25 juny, 2026 - 21:00

El ple municipal aprova la rebaixa del 15% de la taxa de recollida de residus

A la sessió del mes de juny també s’ha aprovat inicialment la regulació de la...